Børn og unge

Teatermagi i efterårsferien: Den glade løve

Kom til dukketeater på Husum Bibliotek og se den fine forestilling ”Den Glade Løve” af Teater Håndholdt
2. sal
Husum Bibliotek
I samarbejde med
En del af den bydækkende festival TEATERMAGI

Frederikssundvej 290
2700 Brønshøj
Danmark

Som en del af Teatermagi Festival får Husum Bibliotek besøg af ”Den Glade Løve.” En teaterforestilling, der handler om forunderligheden ved at skulle ud i verden alene for første gang. Den store omvæltning, når man oplever, at alting ude er anderledes end derhjemme. Og så handler Den Glade Løve om venskab. Forestillingen , forundrer og overrasker, men holder samtidig børnene trygt i hånden. Forestillingen bygger på bogen om Den Glade Løve af Louise Fatio og Roger Duvoisin fra 1954.

“Fortryllende dukketeater” , “I en tid, hvor nogle allerede i barnevognen får stukket en skærm i hånden, er det ikke så dumt, at de kan opleve vaskeægte analogt dukketeater” – Børneteateravisen

Aldersgruppe: 2-5 år og deres voksne

Varighed: Ca. 30 minutter

Haps jeres gratis billetter på Billetto.