Tidsskriftartikler - søg og bestil:

Der kan være forskel på, hvilken adgang du har til artikler fra tidsskrifter. Nogle ligger online og fra nogle tidsskrifter kan du bestille kopier af artikler. Ikke alle tidsskrifter ønsker at give adgang online, nogle kan du derfor kun låne fysisk. Her får du en oversigt over dine muligheder:
  • Bibliotek.kk.dk
    Her kan du søge efter tidsskriftartikler fra 1980 og frem. Du kan søge på emneord. Tips: du har direkte adgang til at læse en del af InfoMedias tidsskrifter online, hvis du er logget ind som bruger på bibliotek.kk.dk. Se her en vejledning i at søge og reservere artikler.

• Tidsskriftartikler via InfoMedia
    InfoMedia indeholder 562 tidsskrifter i fuldtekst. Du har adgang til at læse artiklerne online fra alle biblioteker. Er du studerende med UNI-C login, har du adgang  hjemmefra. Læs mere om InfoMedia her.
  • Digitale artikler direkte i din mail
    Du kan få kopi af artikler  sendt til din mail fra næsten 40.000 tidsskrifter, primært danske. For at få leveret en elektronisk kopi, skal du bestille artikler via bibliotek.dk, være oprettet som låner i Københavns Biblioteker og have valgt os som afhentningssted.
    Du skal også bestille via bibliotek.dk, hvis tidsskriftet ikke er anskaffet i Københavns Bibioteker, og du skal bruge hele årgange og hele tidsskrifter

• Videnskabelige tidsskriftsartikler via bibliotek.dk - NB Midlertidigt lukket. Her har du adgang til at bestille 65 mill. videnskabelige artikler. Bestil gennem bibliotek.dk. Artiklen leveres printet til afhentning på dit lokale bibliotek. Se mere her om bestilling af videnskabelige artikler

• Tidsskriftartikler i e-materialer. Københavns Biblioteker giver adgang til forskellige tidsskrifter og årbøger. Se listen på "Aviser og artikler"

Se her hvordan du søger i bibliotekets tidsskriftpakker