Dit børnebibliotek anbefaler

Få masser af læseinspiration, nye bøger og oplevelser til børn og familier.

Nyhedsbrevet "Dit børnebibliotek anbefaler" udkommer hver måned og holder dig opdateret på Københavns Bibliotekers oplevelser og tilbud til børn og familier. Få anbefalinger til de bedste børnebøger, tips til læsning med dit barn og invitation til arrangementer for børn og familier.

Nedenfor kan du selv skræddersy dit nyhedsbrev, så du modtager tilbud til den eller de aldersgrupper, der er relevant for dig og din familie. Har du et barn der starter i skole efter sommerferien, anbefaler vi, at du også tilmelder dig aldersgruppen 7-10 år, så vil du foruden inspiration til gode billedbøger, også modtage anbefalinger til lette bøger til den første læsning.

Når du tilmelder dig modtager du med det samme en velkomstmail med et udvalg af vores mest populære anbefalinger og artikler.

Vi behandler din e-mailadresse og data fortroligt og anvender det udelukkende til at udsende dit nyhedsbrev.