Lån lokaler på Vigerslev Bibliotek

Vi har to lokaler, som andre kan låne. Salen, hvor der er plads til maks 80 personer og Mødelokalet med plads til maks 20 personer. Hvis du er interesseret i at booke et lokale, skal du henvende dig direkte til biblioteket i den betjente åbningstid eller sende en mail. Vær ude i god tid, da der er mange interesserede.

Fælles regler for lokaler

• Booking af lokaler sker ved henvendelse til biblioteket i den betjente åbningstid eller kontakt bibliotekar Lis Heide Billeskov
  • Når der bookes, skal der angives et start- og et sluttidspunkt for arrangementet, da alarmen måske skal justeres.
  • Nøgle til lokalet afhentes senest på dagen for arrangementet i den betjente åbningstid.
  • Skal man bruge lokalerne udenfor den betjente åbningstid, skal man logge sig ind med sit sundhedskort.
  • Man stiller selv borde og stole frem, og rydder det væk igen bagefter.
  • Rygning og E-rygning er ikke tilladt.

Regler for lån af lokaler

Lokale foreninger med tilknytning til Folehaven eller Valby nærområde kan låne lokalerne gratis efter aftale med biblioteket.

Salen

• Plads til maks 80 personer
  • 15 borde
  • 80 stole