Mødelokaler

Man kan leje et mødelokale i Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus til 150 kr. i timen. Dog er det gratis for foreninger i Tingbjerg. Lokalerne kan primært benyttes til undervisning, aktiviteter og arrangementer, der er åbne for alle som f.eks. lektiehjælp, undervisning eller andre åbne lærings- og undervisnings- eller kulturaktiviteter.

Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus har to mødelokaler, som kan bookes inden for husets åbningstider.

Booking

Bookingforespørgsler sendes på e-mail til: ab10@kk.dk

Bookingen er først gennemført, når du har modtaget en bekræftelse pr mail. I denne mail finder du også info om din adgang til mødelokalet.

OBS: E-mailen skal indeholde:

• Dato og tidspunkt for arrangementet.
  • Kort beskrivelse af arrangementets indhold.
  • Navn, telefon og e-mail på kontaktperson.

Mødelokale 1:

• Beliggende på 1. sal
  • Plads til 12-14 personer
  • Stort mødebord
  • Fladskærm med tavlefunktion og HDMI-tilslutning til computer
  • Frit WIFI: publikum

Mødelokale 2:

• Beliggende på 2. sal
  • Plads til 16-18 personer
  • Stort mødebord
  • Fladskærm med tavlefunktion og HDMI-tilslutning til computer
  • Frit WIFI: publikum

Priser

Lån af lokaler er gratis for foreninger i Tingbjerg. For alle andre koster det 150 kroner pr time.

Varighed:

Hvis du har brug for et fast lokale i en længere periode så skriv dit ønske herom i din bookingforespørgsel.

Regler for udlån af lokaler:

• Laver man en kulturel aktivitet, arrangement eller projekt i lokalerne, skal det være til glæde for lokale borgere og bydelens besøgende.
  • Møder eller aktiviteter må ikke være partipolitiske eller religiøse.
  • Lokalerne må ikke anvendes til private arrangementer, børnefødselsdage eller lignende.
  • Foreningen, arrangementet eller aktiviteten i mødelokalet skal være åben for alle, med mindre der er lavet særlig aftale.
  • Projektet / arrangementet skal være non-profit. Der må gerne tages entré ved events, forudsat disse går til almennyttige formål (entréen kan eksempelvis være med til at dække udgifter i forbindelse med arrangementet). Så snart, der er fortjeneste kan vi ikke låne lokaler og faciliteter ud.
  • Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus skal krediteres enten ved logo eller tekst ved annoncer eller digital markedsføring.
  • Lokalerne skal være ryddede inden Kulturhuset lukker.
  • Man kan som forening/sammenslutning, som udgangspunkt få lokaler maksimalt to gange om ugen.
  • Man må som forening aldrig udlåne lokaler til andre.
  • Benytter man ikke lokalet, som aftalt, skal man give besked til Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus.
  • Overholder man ikke reglerne, mister man muligheden for at booke lokalerne igen.
  • Som bruger af lokaler i Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus, skal man til enhver tid følge personalets anvisninger og gældende ordensreglement for Tingbjerg Bibliotek\Kulturhus.
  • Man har pligt til selv at rydde op efter sig i de lånte lokaler, og låse dem af efter sig.
  • Man har erstatningspligt for ødelagt inventar og udstyr.
  • Der følger ikke personale med til lokalerne, forstået på den måde, at man selv har ansvar for at sætte sig ind i hvordan man anvender div. teknisk udstyr og lignende.