Brug BLÅGÅRDEN

Læseklub? Tegneklub? Strikkeklub? Debatklub? Vi har plads til din idé på BLÅGÅRDEN!

Blågården er brugernes hus. Har du en idé til en kulturaktivitet, eller har du brug for et hyggeligt mødested til din læseklub? Både kulturhuset, biblioteket og Korsgadehallen vil hellere end gerne danne ramme om dit initiativ.

Vi kan hjælpe dig med at stable diverse kulturaktiviteter på benene. Det kan være alt fra stort til småt – events, udstillinger, koncerter, debatter, festivaler osv. Vi tilbyder bl.a. vejledning og støtte til idéudvikling, tilladelser, planlægning – og selvfølgelig mulighed for at låne udstyr og lokaler.

Biblioteket eller kulturhuset kan også danne ramme for faste ”interesseklubber”. Måske har du lyst til at starte en læseklub? En strikkeklub? En brætspilsklub? En planteklub? Vi lægger gerne hus og kaffe til.

Hvis du vil være med til at lave en aktivitet på Blågården, eller hvis du har lyst til at tage del i nogle af de allerede eksisterende tilbud, kan du altid skrive til os på stoeberiet@kk.dk

Kig forbi

Du kan også altid kigge forbi vores åbne kulturkontor i Korsgade 30. Her kan du inden for almindelig arbejdstid tale med medarbejdere fra biblioteket og kulturhuset – kig endelig forbi og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med din idé.

Om BLÅGÅRDEN

Blågården er kulturhuset Støberiet, medborgerhuset Kapelvej 44, Korsgadehallen og Blågårdens Bibliotek. Vi har en stor berøringsflade i lokalområdet og sætter en ære i at skabe alle slags kulturarrangementer i samarbejde med lokale aktører.

Læs om Støberiet her

Læs om Kapelvej 44 her