Læseklubber på Husum Bibliotek

På Husum Bibliotek har vi en række forskellige læseklubber, hvoraf de fleste er åbne for tilmeldinger og mødes på biblioteket.

Vil du høre mere eller tilmelde dig en læseklub er du velkommen til at kontakte læseklubkoordinatoren på laeseklubber@kk.dk. Du må også endelig skrive, hvis du har en ide til en ny klub. Så skriver  læseklubkoordinatoren til dig og kan hjælpe dig med at lede efter flere deltagere.

Biblioteket kan lægge lokale til jeres møder. Mange læseklubber mødes en gang om måneden og snakker om den læste bog. Bibliotekaren hjælper gerne med ideer til læsning og med vejledninger til reservering og links til anmeldelser, inspiration mm. Vi anbefaler, at en læseklub har mellem 5-10 medlemmer.