Gode romaner - Nannas læseklub

Pt. ingen ledige pladser. Nannas læseklub mødes den anden mandag i hver måned kl. 17:00 - ca.18:00 på Kulturstationen Vanløse

Om klubben

Ved møderne fremlægger vi kort på skift vores indtryk af bogen og har derefter længere indlæg og diskussion. Vi afholder fællesspisning ca. 2 gange årligt.

Vi læser romaner, biografier, autofiktion, m.m. Vi kommer alle med forslag til bogvalg - og stemmer så om bøgerne fra vores samlede liste hver halve år.  Vi  har senest læst Denne dag, et liv (Jens Andersen), Stormene (Maria Helleberg), Meter i sekundet (Stine Pilgaard) og Kvinde set fra ryggen (Jesper Wung-Sung)

Vi er en klub, der har bestået siden 2011. Medlemmerne er i alderen 50 til 80+ år. De fleste bor i Vanløse og omegn

Praktisk information

Læseklubben er brugerstyret og har derfor en frivillig tovholder, der sørger for at hente assistance fra biblioteket til bl.a. inspiration og lokalebooking.

Har du lyst til at være med i denne læseklub eller være kontaktperson for en ny klub, så kontakt Københavns bibliotekers læseklubkoordinator, laeseklubber@kk.dk.