Gode romaner - Jens' læseklub

P.t. ingen ledige pladser. Jens' læseklub mødes hver sjette tirsdag kl. 16:45- ca. 18:00 på Kulturstationen Vanløse

Om klubben

Vi læser bøger i forskellige genrer.

Vi har en intuitiv tilgang til samtalen. De seneste år, har vi fx læst "Som pesten" af Hanne Vibeke Holst, "Vaniljehuset" af Mich Vraa, "Syv fantastiske fortællinger" af Karen Blixen og "Mordet på en havfrue" af Thomas Rydahl.

Vi er en klub, der har bestået siden 2015, men som løbende har fået nye medlemmer.

Praktisk information

Læseklubben er brugerstyret og har derfor en frivillig tovholder, der sørger for at hente assistance fra biblioteket til bl.a. inspiration og lokalebooking.

Har du lyst til at være med i denne læseklub eller være kontaktperson for en ny klub, så kontakt Københavns bibliotekers læseklubkoordinator, laeseklubber@kk.dk.