Fransk læseklub

Pt. Ingen ledige pladser. Læseklubben mødes ca. hver sjette tirsdag kl. 18:30 til ca. 20:00 på Kulturstationen Vanløse

Om klubben

Hvis du er interesseret i fransk kultur og litteratur, så er denne læseklub måske noget for dig.

I denne klub læser og diskuterer vi fransk litteratur. Samtalen om bøgerne foregår primært på fransk. Senest har vi læst og snakket om Un femme af Annie Ernuax, Les gratitudes af Delphine de Vigan og Les noces barbares af Yann Queffélec,

Læseklubben har eksisteret siden 2016 og består af syv medlemmer.

Pratisk information

Læseklubben er brugerstyret og har derfor en frivillig tovholder, der sørger for at hente assistance fra biblioteket til bl.a. inspiration og lokalebooking.

Har du lyst til at være med i denne læseklub eller være kontaktperson for en ny klub, så kontakt Københavns bibliotekers læseklubkoordinator, laeseklubber@kk.dk.