Gode romaner - Mettes læseklub

P.t. ingen ledige pladser. Mettes læseklub mødes hver fjerde mandag kl. 17:00-ca.19:00 på Kulturstationen Vanløse

Om klubben

Vi læser primært nyere romaner af internationale forfattere. Gerne af kvindelige forfattere.

Vi har en intuitiv tilgang til samtalen om de læste bøger og læser forskellige genrer. De seneste år, har vi fx læst Isabelle Hammad, Heinrich Böll, Sayaka Murata, Halldor Laxness.

Vi er en klub, der har bestået siden 2016 og medlemmerne er mellem 50 og 75, de fleste pensionerede. De fleste af os bor i Vanløse.

Praktisk information

Læseklubben er brugerstyret og har derfor en frivillig tovholder, der sørger for at hente assistance fra biblioteket til bl.a. inspiration og lokalebooking.

Har du lyst til at være med i denne læseklub eller være kontaktperson for en ny klub, så kontakt Københavns bibliotekers læseklubkoordinator, laeseklubber@kk.dk.