Hør en god historie - højtlæsning for voksne

Højtlæsning tirsdage i lige uger kl. 11.00 på Vesterbro Bibliotek

Har du lyst til at høre en god historie til en kop kaffe? - Så mød op i lokalet ”John” på 1. sal klokken 11.00 om formiddagen på tirsdage i lige uger.
I en times tid læser bibliotekarerne Anette og Lene op af noveller, romaner eller andre gode tekster. Efter oplæsningerne er der tid til lidt snak om det læste.

Hvis du elsker at strikke eller lave kruseduller på en lap mens du lytter, så er du meget velkommen – medbring selv strikketøj og papir!
Vi har allerede en lille fast skare som har hørt oplæsning af så forskellige forfattere som Italo Calvino, Jens Blendstrup, Helle Helle, Georg Metz og Anton Tjechov.

Praktisk info ​

• Sted: Lokalet "John". Det ligger i børnebiblioteket på 1. sal. Lokalet med et rundt glasvindue. Vesterbro Bibliotek og Kulturhus, Lyrskovgade 4, 1758 København V.
  • Tid: Kl. 11.00 og en time til halvanden på tirsdage i lige uger
  • Ingen tilmelding - mød bare op!
  • Kontakt for mere information Lene Madsen