Læs og vind med Sommerbogen

02.06.23
Så er det nu! Sommerens vigtigste læselyst-event for de 6-15-årige tilbage!

Vi taler selvfølgelig om Sommerbogen, der i år løber af stablen d. 9. juni og varer helt til d. 19. august, så der er rig mulighed for at være med uanset om du skal på hjemmeferie, besøge Moster Oda langt oppe i de norske fjelde eller turnere rundt i staterne med dine forældre i ugevis.

Sådan deltager du:

Sidste år deltog over 1300 københavnske børn og unge i Sommerbogen og alle fik de, som man gør i år, en lækker Sommerbogen-mulepose og en boggave fra Københavns Biblioteker samt mulighed for at vinde hovedpræmieren; at få lov til at tømme en boghandel på 5 minutter. Og endnu vildere er, at vi de sidste to år i træk har haft deltagere i København, som er løbet med hovedpræmierne!

Vi glæder os til at se jer på biblioteket og høre om alle de bøger I har læst i Sommerbogen. Og så krydser vi naturligvis fingre for, at der endnu engang skal findes hovedpræmievindere i København!

Læs mere om Sommerbogen og kampagnen lige her

Kærlig hilsen,
Børnebibliotekarerne i København