Om Kildevæld Kulturcenter

Bibliotekerne på Østerbro sætter I Kildevæld Kulturcenter fokus på litteratur, digitale medier og teknologi.

I Kildevæld Kulturcenter tilbyder vi biblioteksaktiviteter med en digital profil.

Du kan komme til workshops og foredrag for at blive klogere på litteratur, digitale medier og digital dannelse. Vi har også et værksted, hvor du gennem leg med teknologi, (3D printer, laser cutter og meget andet) kan blive nysgerrig og lære.

I vores mediatek har vi 15 gaming computere til rådighed for skoler eller foreninger. Her er fokus på læring om digitale medier og kreativitet.

Tjek vores ”arrangementer” ud i menuen til venstre, for at se hvornår foregår noget i Kildevæld Kulturcenter.

Husk du kan altid komme og blive klogere på digital litteraturer og digitale bibliotekstilbud, (som f.eks. eReolen og biblioteksappen) og nyde en dejlig kop kaffe eller en sandwich i caféen med udsigt over Kildevældsparken.

OBS: Du kan IKKE låne eller aflevere fysiske bøger i Kildevæld Kulturcenter.