Snakkeklubber på forskellige sprog

Vi snakker løs på alverdens sprog. Kom og vær med

Vi har snakkeklubber på forskellige sprog på Nørrebro Bibliotek.

Du kan finde informationer om de enkelte klubber i menuen i venstre side.

Mød op og snak løs. Vi finder ud af hvad vi taler om hen ad vejen. Det er hyggeligt og uforpligtende i samvær med vores frivillige sprogkyndige.
Formålet med klubberne er udveksling af sprog, viden og erfaringer.
Yderligere møder du mennesker fra hele verden med forskellig kulturel baggrund, og får på den måde lejlighed til at lære andres kulturer at kende, samtidig med at du opnår en større social interaktion.

Snakkeklubberne er ikke sprogundervisning.

Tilmelding på forhånd er ikke nødvendig.

Hvis du er interesseret i at oprette en ny snakkeklub skal du kantakte Delair som koordinerer vores klubber. Klik her for at skrive en mail til Delair

Talk clubs in many languages.

Find information regarding the clubs in the menue to the left

We meet at Nørrebro Library and talk away in Danish, English, Spanish, German, French, Russian, Italian, Korean, Turkish and Japanese. We decide what to talk about as we go along. Our volunteer-linguists help create a friendly and informal atmosphere.
The purpose of the clubs is to exchange languages, knowledge and experiences. Besides, you will meet people from all over the world with different cultural backgrounds. In that way you will get to know other cultures and gain greater social interaction.

Advance registration is not necessary.

Contact Delair from the staff if you would like to service a new club.