Film på biblioteket

Tag ungerne med på biblioteket og se film sammen

Sådan ser I film på biblioteket

Tag en tur på biblioteket og få en fælles oplevelse.

I skal lave en aftale på forhånd. I skal enten maile til Pia på piolss@kk.dk, eller ringe på 33 66 66 20. Hvis I vælger at ringe, er det ofte at I må lægge besked, og så ringer jeg tilbage.

Vi må kun vise film vi har rettigheder til at vise. Hvis I selv vil vælge film, kan I se mulighederne på Børnebiffen og Filmstribens del til visning på biblioteket.
Hvis I ikke selv vil bruge tid på at udvælge hvad I vil se, kan I bede Pia om at vælge film specielt til jer.

Vi viser film i det røde lokale på første sal. Vi bruger projektor og lærred og børnene sidder på gulvet på puder.

Vi glæder os til at se jer.

P.S
Hvis du er indmeldt som låner i Københavns biblioteker, kan du logge ind på børnebiffen med cprnr og pinkode, og se alle de børnefilm du har lyst til. Det kan du gøre fra ethvert device som er koblet på nettet. Børnebiffens målgruppe er børn mellem 3 og 6 år.