Tilbud til daginstitutioner på Nørrebro Bibliotek

Oplev Nørrebro Bibliotek sammen med børnene.

Tag børnene i hånden og kom ned på biblioteket, enten i den betjente eller i den selvbetjente åbningstid.

Tirsdage og torsdage kl.10 er der "Sjov på biblioteket" på alle biblioteker i København.
Aktiviteterne er for daginstitutioner og familier med børn i alderen 0-6 år.
Der vil være forskellige aktiviteter på bibliotekerne, som skifter fra uge til uge.

I er altid velkomne til at lave en aftale på forhånd, hvis I får brug for hjælp fra personalet.

Vi kan have materialer klar om bestemte emner, som I kan hente og låne når det passer jer. Vi har brug for et par uger til at skaffe bøgerne hjem.

Tal med en medarbejder, eller skriv en mail til Pia på: piolss@kk.dk eller Trine på F18F@kk.dk

I er velkomne til at have madpakker med, og vi har pusleplads, hvis jeres børn har brug for det.

I kan få oprettet et særligt institutionslånerkort. Det kræver, at I afleverer en blanket som er stemplet og underskrevet af institutionens leder.
Print blanketten hjemme i institutionen, eller bed om en næste gang I er hernede.
Når I låner på institutionskort, har I dobbelt så lang lånetid og får ingen gebyrer, hvis I en sjælden gang kommer til at aflevere for sent.

Print blanketten

Vi glæder os til at tage imod jer!