Gør din tablet rejseklar

27.06.17
Biblioteket giver dig inspiration til læse- og lyttestof, der ikke fylder i kufferten

Når du drager afsted på ferien kan der være meget plads og vægt at spare med e-bøger
Derfor giver vi her et overblik over, hvad vi tilbyder af e-bøger, du kan tage med på ferien:

De skønlitterære:

• eReolen - inholder eReolen indeholder ca. 11.000 e-bøger
  • eReolen global - er vores engelsksprogede e-bogs tilbud her ligger også en del rejseguides.
  • eReolen GO - er til børnene her er kun indhold henvendt til børn og der er mulighed for at logge på via UNI login.

De faglige:

Skal du bruge ferien på at gøre dig klogere, har vi også e-bøger:

• eBook Central - Mere end 130.000 fagbøger inden for områder som økonomi, humaniora, naturvidenskab, historie og samfundsvidenskab m.v.
  • Safari - Adgang til ca. 250 IT-bøger på engelsk, udgivet fra 2013 og frem.

Ønsker at følge med i nyhederen derhjemme eller har brug for et magasin i flyet, har bibliotekerne noget til dig.

• PressReader - Mere end 5000 udenlandske aviser fra 100 lande på 60 forskellige sprog, er du i udlandet er der endda adgang til flere store danske aviser.
  • ComicsPlus - Brug for noget til de yngre eller bare noget til hængekøjen har vi nu også et tilbud til digitale tegneserier, dog kun på engelsk.
  • eReolen global - Tilbyder også en del graphic novels til ferien, klik her for at gå direkte til udvalget.

for at skrive en kommentar.