Kulturstationens personale anbefaler...

Mangler du inspiration til din næste læseoplevelse. Se hvad Monica fra Kulturstationen Vanløse anbefaler her.

Rubinrød af Kerstin Gier er en fængslende fantasyroman, der i bogstavelig forstand hvirvler en af sted igennem tid og sted. Pigen Gwendolyn lever et relativt normalt teenageliv i en helt almindelig nutid, som vi kender den. Men pludselig er det ikke helt så almindeligt og Gwendolyn opdager at hendes familie og verden ikke er som hun troede. Hun kan (og skal) rejse i tiden og skal nu finde ud af hvem hun kan stole på – ikke mindst den flotte Gideon.
Bogen er velskrevet – den tager en i hånden og med på et forrygende eventyr, som er noget nyt og afvekslende fra de fleste fantasy romaner. Heldigvis er toeren allerede udkommet og treeren på vej til oktober.

/Monica

for at skrive en kommentar.