Kulturstationens personale anbefaler...

Mangler du inspiration til din næste læseoplevelse. Se hvad Cecilie fra Kulturstationen Vanløse anbefaler her.

Som stjernerne står af Cora Carmack er en hyggelig og humoristisk bog der giver lyst til at læse mere af samme skuffe.
Bogen handler om kontrolfreaken Bliss, der har den evne at få sat sig selv i nogle sjove og uheldige situationer, imens hun forsøger at håndtere den spirende kærlighed i hendes liv. Bogens historie, om at turde give slip og springe ud på det dybe vand, er genkendelig og fængende og gjorde, at jeg slugte bogen hen over en weekend.  Bliss er omgivet af sine gode venner, hvis individuelle historier danner grundlag for de efterfølgende bøger i serien, hvoraf bind 2 lige er udkommet.
/Cecilie

for at skrive en kommentar.