Vi elsker bøger rejser ud i rummet

22.02.23
Med temaet “På rejse” vil Vi elsker bøger invitere Københavns børnefamilier og skoler på rejse i litteraturen, der som intet andet kan åbne døre til nye verdener og specielle steder. Med temaet præsenterer festivalen børnene for rejser, der åbner verden op og giver mulighed for at forstå sig selv og sin hverdag i mødet med det, man ikke kender.

Og når man rejser i litteraturens verden, behøver man ikke lade sig begrænse af fysikkens love eller tyngdekraften, for med en bog i hånden kan du nemlig også rejse ud i rummet. Bøgerne er din helt egen rumraket, der kan lande på månen, blandt stjernerne eller måske endda i et sort hul?

Find din næste bog om universets hemmeligheder her nedenunder hvad end du helst vil læse skønlitteratur eller faglitteratur.

I år kan I komme med på en større rejse, når I besøger bibliotekerne i København. Vi elsker bøger-festivalen har i år temaet "På rejse" og løber af stablen d. 20-25 marts.

Du finder festivalprogrammet her

7-10

10-14

Sørg for at få reserveret de bøger, som du gerne vil læse og læs dig klar til Vi elsker bøger festivalen 2023!
Vi håber at se dig på et eller flere biblioteker under festivalen!

Mvh. Vi elsker bøger teamet