10 hyle morsomme e-bøger for de 8-11 årige

Børnebibliotekaren har gennemtrawlet eReolenGO! og fundet de sjoveste bøger til de 8-11 årige.

Lige nu, midt i den her lock down, det er nu vi har brug for de sjove bøger! De 10 bøger har det tilfælles at de (selvfølgelig) er sjove, men de er også uhøjtidelige, fantasifulde, herlige og kugleskøre.

For de børn som sukker over, at Wimpy kid ikke er på ereolen (We know!), så er Drengen der fik ting i hovedet af Kasper Hoff, Balladeklubben af Jory John og Monsterinvasionen af Max Braillier.

Lad dit barn læse dem, læs dem højt, læs dem selv - bare læs! Vi garanterer, at humøret er lidt bedre efter I har læst!

Læs mere om bøgerne på eReolenGO!s hjemmeside.

Alle bøgerne er læst og udvalgt af børnebibliotekarerne, som slet ikke kan lade være med at læse børnebøger.

Foto: Julie Ottosen
16.03.20