Børnebiffen - et bibliotekstilbud til de yngste

01.12.21
Børnebiffen.dk er et bibliotekstilbud til de yngste og deres forældre. Indholdet er skræddersyet til de 3-7 årige, og alle danske folkebibliotekers brugere har adgang hertil.

Børnebiffen indeholder knap 400 kortfilm nænsomt udvalgt af Det Danske Filminstitut, og der kommer hele tiden flere til.

Indholdet er målrettet de 3-7 årige, og portalen er fyldt med flotte og stemningsfulde billeder fra de mange spændende film og er enkel og inspirerende for børnene at klikke rundt på – alene eller sammen med en voksen.

Filmene er af høj kunstnerisk kvalitet og kommer fra både ind- og udland, ligesom de er valgt ud fra et princip om, at de skal være i øjenhøjde med børnene og passe til deres alder. Filmene må også gerne give det velkendte et twist og vække til eftertanke. Også hos resten af familien.

Alle filmene er gratis, og der ingen begrænsninger på hvor mange man kan se.

Læs mere - og få adgang til Børnebiffen.dk her