Børnebogcast nr. 3 - om venskaber, med Karen Vad Bruun

Venskaber er noget af det vigtigste vi har og heldigvis findes der mange børnebøger om venner. I denne 3. episode kommer vi godt rundt om emnet.

Her aflytter eller henter du episoden om venskaber i børnelitteraturen.

Varighed 28.48 min.

Det er tid til tredje episode af Børnebogcast og i denne omgang har vi fokuseret på venskaber i litteraturen og venskaber mellem børn der læser. Vi har talt med tre veninder om, hvordan de finder deres bøger og hvad de godt kan lide ved at læse. Senere taler vi med forfatter Karen Vad Bruun og hendes største fan Agnes - og måske er der et spirende venskab der?

Børnebogcast er et tilbud fra Københavns biblioteker, hvor børnebibliotekar Julie Arndrup med gæster inspirerer til læsning. Hvad kan børnene selv læse, og hvad kan du læse højt, når I har været igennem alt det, du husker fra din egen barndom? Hvad er der kommet af nyt og hvad er godt? Der kommer ca. 10 episoder om året og de er temabaserede, så du kan finde lige det emne der er relevant for dig og din familie.

Lyt med på Børnebogcast, hvor vi snakker med forfattere, forskere og børn der læser, og altid har masser af gode anbefalinger til hvad I kan vælge at læse.

Her aflytter eller henter du episoden om venskaber i børnelitteraturen.

Varighed 28.48 min

Du kan abonnere på podcasten på iTunes
Du kan abonnere på podcasten på Spotify
Du kan abonnere på podcaten på Deezer
Du kan abonnere på podcasten på eReolen
Du kan abonnere på podcasten på Podbean

Eller skriv 'Børnebogcast' i søgefeltet på din podcast-app

Du kan holde øje med Børnebogcast på Københavns Børnebibliotekers Facebook.

Jingle:
"The Show Must Be Go" Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License

for at skrive en kommentar.