Børnebogcast special: Bøger til sommerferien

Vi er ca. midt i skolernes sommerferie og der er heldigvis stadig god tid til at nyde en masse gode bøger. Find inspiration i denne udgave af Børnebogcast.

Her aflytter eller henter du episoden Sommerlæsning 2022
Varighed: 48:34

Den 30. juni var der LIVE på Københavns børnebibliotekers facebookside og her blev der anbefalet enormt mange gode bøger. Helt fra begynderlæsning til de 6-10 årige, over tweens og til de store børn og unge, der kan læse lidt af hvert. Du lytter til tre begejstrede og vidende børnebibliotekarer, Julie fra Vanløse, Sigrid fra Hovedbiblioteket og Kirsten fra LÆS på Hovedbiblioteket.

Podcasten er klippet og redigeret af Berit Freyheit.

Børnebogcast er et tilbud fra Københavns biblioteker, hvor børnebibliotekar Julie Arndrup med gæster inspirerer til læsning. Hvad kan børnene selv læse, og hvad kan du læse højt, når I har været igennem alt det, du husker fra din egen barndom? Hvad er der kommet af nyt og hvad er godt? Der kommer ca. 10 episoder om året og de er temabaserede, så du kan finde lige det emne der er relevant for dig og din familie.

Du kan abonnere på podcasten på iTunes
Du kan abonnere på podcasten på Spotify
Du kan abonnere på podcaten på Deezer
Du kan abonnere på podcasten på eReolen
Du kan abonnere på podcasten på Podbean

Eller skriv 'Børnebogcast' i søgefeltet på din podcast-app

Du kan holde øje med Børnebogcast på Københavns Børnebibliotekers Facebook.

Jingle:
"The Show Must Be Go" Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License

Bøger til de 6 - 10-årige