Vi elsker bøger podcast: Om 'Du er ikke f***ed, du er bare ung' med Julius Mygind

09.02.23
Julie & Julie har invitereret Julius Mygind i lydstudiet til en snak om hans bog "Du er ikke f**ked, du er bare ung", hvordan teenagere har det i dag og hvordan man som forælder håndterer teenagere.

Det er ikke altid nemt at være ung eller at være forælder til et ungt menneske - og det tager vi en snak om.

Julius Mygind er foredragsholder, coach og forfatter. Du er ikke f***ed, du er bare ung! er en ærlig, sjov og rørende guide til ungdommen fra en coach, der selv har prøvet lidt af hvert.

Her aflytter eller henter du episoden "Du er ikke f***ed, du er bare ung"
Varighed: 57 minutter

Du kan abonnere på podcasten på iTunes
Du kan abonnere på podcasten på Spotify
Du kan abonnere på podcaten på Deezer
Du kan abonnere på podcasten på eReolen
Du kan abonnere på podcasten på Podbean

Eller skriv 'Børnebogcast' i søgefeltet på din podcast-app

Du kan holde øje med Børnebogcast på Københavns Børnebibliotekers Facebook.

Om Vi elsker bøger festival

Vi elsker bøger er Københavns Bibliotekers årlige børnelitteraturfestival. Med temaet “På rejse” vil Vi elsker bøger invitere Københavns børnefamilier og skoler på rejse i litteraturen, der som intet andet kan åbne døre til nye verdener og specielle steder. Med temaet præsenterer festivalen børnene for rejser, der åbner verden op og giver mulighed for at forstå sig selv og sin hverdag i mødet med det, man ikke kender.

Se alle festivalens arrangementer på Københavns Børnebibliotekers Facebookside eller lige her på vores hjemmeside

Materialer