Børn og unge

Klap en slange

Naturformidler Lene Bech Sanderhoff har en håndfuld eksotiske dyr med til Ørestad.
Billetter: Gratis
Ørestad Bibliotek
I samarbejde med
By & Havn

Arne Jacobsens Allé 19
2300 København S
Danmark

Slanger, skorpioner og edderkopper er nogle af de dyr, som kan skabe allermest frygt hos mennesker. Men vidste du, at under 10 % af alle slanger er giftige? Og at edderkopper og skorpioner er fantastiske dansere og nogle af de mest omsorgsfulde mødre i dyreriget?

Kom og mød nogle af dyrene i levende live, og bliv klogere på nogle af de mest misforståede skabninger. Alle kan komme til at holde dem, selv fugleedderkoppen!

Praktisk info

Sted: Kalvebod Fælled Skole, Multisalen, Indgang 24.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men I bedes tilmelde jer på billetto.dk

Arrangementet er arrangeret af Ørestad Bibliotek/Kultur Amager Vest og finansieret af By & Havn i et samarbejde om tidlig opstart af nogle af de tilbud og muligheder, som det kommende foreningshus Byens Hus i Ørestad Syd kommer til at rumme.