Nyt på BIBLIOTEKET - hver uge - for de små børn

19.02.24
Vi har udvidet vores tilbud for de helt små. Det betyder, at der nu fast er noget for de 0 til 6-årige på BIBLIOTEKET. Det er hver tirsdag og torsdag kl. 10.00, at vi har aktiviteter for dem i GROTTEN i stueetagen.

Det er for alle der har lyst til at få læst højt af en bog, eller hvad vi finder på.
Vi glæder os til at se både fædre og mødre på barsel eller forældreorlov, bedsteforældre, dagplejemødre og institutioner, og hvem der ellers har børn i aldersgruppen der vil være med.
Hvis man ikke kender vores børnebibliotek i forvejen, så er det samtidig en mulighed for at blive introduceret til alt hvad det indeholder. Kom og udforsk børnebøgernes univers.
På Børnebiblioteket kan man lære, lege, og vokse sig stor gennem litteraturen.
Kom forbi hvilken som helst tirsdag eller torsdag, og få en hyggelig og inspirerende stund.
Der er ikke nogen tilmelding.