Bisse – solokoncert

Foto af Bisse.
Foto: Stroud Rohde Pearce.
Oplev Bisse give en intim solokoncert til Sydhavnens Litteraturfestival 2024.
Billetten er: Gratis

Wagnersvej 19
2450 København SV
Danmark

Kom og oplev Bisse i intime rammer, når han spiller en solokoncert i Dansepavillonen ved Karens Minde.

Bisse har for længst skrevet sig ind i dansk musikhistorie. Musisk er han en ener og lyrisk evner han som få at indfange hverdagens små banaliteter og livets store groteske tendenser på en og samme tid. Der synes ikke at være noget emne, som ikke kan komme under Bisse poetiske behandling – alt imens det akkompagneres af både ørehængende og grænsesøgende musik.

D. 11. august udgav Bisse sit nye album ”Traumecentret”, som Bisses 14. album siden 2015, hvilket understreger hans produktivitet og skaberlyst.

Bisse beskriver den nye plade som ”et mindealbum om liv og død, håb og håbløshed, drøm og traume. Traumecentret er stedet, man kommer hen for at få helet sine sår.

På vores traumecenter behandler vi det sår, som aldrig helt vil hele: længslen efter de døde, og angsten for døden selv."

Så kom får forbi Sydhavnens Litteraturfestival og få en helende dosis poesi og musik, når Bisse kigger forbi med nye og gamle sange.

Arrangementet er en del af Sydhavnens Litteraturfestival 2024. Læs mere om hele festivalen her.

Sydhavnens Litteraturfestival er blevet til med støtte fra Statens Kunstfond og Kgs. Enghave Lokaludvalg.