Børn og unge

Orla Frøsnapper ved Teater Andre Andersen solo

Foto af Orla Frøsnapper
En livlig forestilling med plads til godt humør for børn fra 7 år og deres forældre.
Billetten er: Gratis

Lyrskovgade 4
1758 København V
Danmark

Ole Lund Kirkegaards elskede historie om byens værste bølle og hans jagt på den lille, “uskyldige” dreng. En skæbnesvanger jagt der ender i cirkusteltet med den store kanonkongekanon! André Andersen spiller alle rollerne: Fra den storrygende Orla Frøsnapper til byens smed, fra den stærke Mister Strong til den skrigende Fru Olsen og fra kanonkongen Don Kraus til den cyklende hund! Og publikum? Ja, de får lov til at være publikum – også til gallapremieren i Cirkus Bardoni!

Medvirkende: Andre Andersen.
Instruktør: Martin Ammundsen.
Scenograf: Christian Q. Clausen.

Vi er en del af festivalen ‘Teatermagi i efterårsferien’, der giver børn og deres voksne mulighed for at opleve børneteater i byens kulturhuse og biblioteker i uge 42. Børneteater giver en fælles oplevelse, hvor man er sammen i nuet om magiske øjeblikke - store og små. ​

Teatermagien findes i år på Østerbro, Vesterbro, Amager, i Vanløse, Valby, Indre By, Sydhavnen og Tingbjerg. ​

Teatermagi i efterårsferien: Se det fulde festivalprogram