Børn og unge

Teaterstykke om Orla Frøsnapper

Oplev Orla Frøsnapper komme til live, når ’Andre Andersen solo og teaterkompagni’ besøger Hovedbiblioteket i efterårsferien.
Krystalgade 15, 1172 Kbh K

Kommende arrangementer

Børn og unge
16 oktober 2024

Hovedbiblioteket

Teaterstykke om Orla Frøsnapper

Oplev Ole Lund Kirkegaard elskede historie om byens værste bølle og hans jagt på den lille, "uskyldige" dreng. En skæbnesvanger jagt der ender i cirkusteltet med den store kanonkongekanon!

André Andersen spiller alle rollerne: Fra den storrygende Orla Frøsnapper til byens smed, fra den stærke Mister Strong til den skrigende Fru Olsen og fra kanonkongen Don Kraus til den cyklende hund!

Sted: Københavns Hovedbibliotek, 4. sal

Tidspunkt: D. 16. oktober og 18. oktober, kl. 11-11.50 og kl. 13-13.50 alle dage

Aldersgruppe: Teaterforestilling for børn fra 6 år.

Kræver billet: Det koster ikke noget at deltage, men I skal bestille via Billetto for at sikre jer adgang. Billetter er pr. person (både børn og voksne skal have en billet)

Teatermagi i efterårsferien

Vi er en del af festivalen ‘Teatermagi i efterårsferien’, der giver børn og deres voksne mulighed for at opleve børneteater i byens kulturhuse og biblioteker i uge 42. Børneteater giver en fælles oplevelse, hvor man er sammen i nuet om magiske øjeblikke - store og små. ​

Teatermagien findes i år på Østerbro, Vesterbro, Amager, i Vanløse, Valby, Indre By, Sydhavnen, Bispebjerg og Tingbjerg. ​