Børn og unge

Maveleje- lege og babymassage

Maveleje-lege & Babymassage (baby 0-8 mdr.).
Billet: 50 kr.
I samarbejde med
Aut. fysioterapeut og førstehjælpsinstruktør Marianne Mogensen

Bellmansgade 3C
2100 København Ø
Danmark

Det er super godt og vigtigt for din babys udvikling at ligge meget på maven. Det styrker ryg og nakke – og danner grundlaget for senere at kunne kravle & sidde. Men mange babyer kæmper en brav kamp med det – de synes, det er svært og ikke spor fedt.

På denne workshop får du en masse øvelser, tips og idéer til maveleje-lege. Vi bruger simple og billige redskaber – du skal ikke efterfølgende ud og investere i dyrt grej.
I sidste halvdel af workshoppen sætter vi fokus på flere typer dejlige og nemme babymassage-typer. Vi afprøver babymassage til leg og stimulation – samt til at lindre træg mave eller stiv nakke/ryg.

Efter undervisningen fremsendes noter på mail til de interesserede.

Medbring blødt underlag til dig selv og din baby. For (bedste)forældre med børn i alderen 0-8 mdr. Gravide er også velkomne (medbring gerne en dukke/bamse).

Om arrangementet:

Arrangementet er en del af en arrangementsrække, hvor vi sætter fokus på krop, bevægelse og sprog. Sprog og bevægelse hænger nemlig sammen. Dit barns sproglige udvikling går hånd i hånd med dets øvrige udvikling – følelsesmæssigt og motorisk.

Efter hver workshop står børnebibliotekar Birgitte klar med pop-up biblioteket, hvor du kan låne de nyeste pegebøger og aktuelle bøger for voksne. Bøgerne kan lånes med hjem med det samme, blot du har downloadet bibliotekets app. og er meldt ind.