Københavns Hovedbiblioteks Filosofilæseklub

I denne læseklub læser vi faglitterære bøger med udgangspunkt i den vestlige filosofihistorie. Vi har det seneste år læst forfattere såsom Albert Camus, Søren Kierkegaard og Aristoteles. Vi mødes på Københavns Hovedbibliotek.

Generelt om klubben

Ønsker du at blive en del af vores læseklub? For tilmelding, kontakt venligst Københavns bibliotekers læseklubkoordinator. Detaljer vedrørende tilmelding og yderligere information vil blive fremsendt herefter.

Praktiske oplysninger

• Vi mødes på Københavns Hovedbibliotek den sidste fredag i hver måned klokken 16:30-18:00.
  • Læseklubben er åben for alle.
  • Gruppens medlemmer består af mange forskellige typer - alt fra uddannede filosoffer til pensionister og gymnasieelever. Antallet af aktive medlemmer svinger, men vi sigter gerne efter at være 5-10 til møderne.