DR Romanklub eftermiddag

Generelt om klubben

I DR Romanlæseklubben læser vi de 6 romaner som DR og Litteratursiden har valgt at nominere til DR Romanprisen. Der suppleres med bøger af udenlandske og danske forfattere, udvalgt i samarbejde med læsemedlemmerne.

Denne læseklub har eksisteret siden 2018. Nogle læseklubmedlemmer har været med fra starten mens andre har været med i kortere tid. Medlemmerne kommer fra hele København.

Ønsker du at blive en del af vores læseklub? For tilmelding, kontakt venligst Københavns bibliotekers læseklubkoordinator. Detaljer vedrørende tilmelding og yderligere information vil blive fremsendt herefter.

Praktiske oplysninger

• DR Romanlæseklubben mødes den første tirsdag i måneden kl. 17:00 på Christianshavns Bibliotek.
  • Læseklubben er åben for alle