Biografier og erindringer

Denne læseklub læser biografier og erindringer,

Generelt om klubben

I denne læseklub læser vi biografier og erindringer. Se eksempler på, hvad vi læser nedenfor. Se eksempler på, hvad vi læser nedenfor.

Som regel læser vi bøger, som findes på Københavns Bibliotekers bogudstilling "Debat og samfundsaktuelle nyheder". Dette giver os adgang til et bredt udvalg af relevante og engagerende titler uden behov for reservation.

Ønsker du at blive en del af vores læseklub? For tilmelding, kontakt venligst Københavns bibliotekers læseklubkoordinator. Detaljer vedrørende tilmelding og yderligere information vil blive fremsendt herefter.

Denne læseklub findes i følgende bydele:

• Amager
  • Bispebjerg og Nørrebro
  • Brønshøj-Husum og Vanløse
  • Indre By og Christianshavn
  • Valby, Vesterbro og Kongens Enghave
  • Østerbro og Nordhavn

Dette brede geografiske spænd giver medlemmer fra forskellige dele af byen mulighed for at deltage og dele deres læseoplevelser.

• Det præcise mødested aftales internt blandt medlemmerne
  • Mødetidspunkter og dage fastlægges internt, så det passer til flest muliges kalender
  • Vi læser primært bøger på dansk. Men bøgerne kan komme fra hele verden.
  • Læseklubben er åben for alle.

Her er nogle eksempler på bøger, vi har nydt i fortiden, hvilket illustrerer den slags fortællinger, du kan forvente som medlem af vores klub.