Børn og unge

Teaterstykke om Orla Frøsnapper

Oplev Orla Frøsnapper komme til live, når ’Andre Andersen solo og teaterkompagni’ besøger Hovedbiblioteket i efterårsferien.
Krystalgade 15, 1172 Kbh K
Hovedbiblioteket

Krystalgade 15
1172 København K
Danmark

Oplev Ole Lund Kirkegaard elskede historie om byens værste bølle og hans jagt på den lille, "uskyldige" dreng. En skæbnesvanger jagt der ender i cirkusteltet med den store kanonkongekanon!

André Andersen spiller alle rollerne: Fra den storrygende Orla Frøsnapper til byens smed, fra den stærke Mister Strong til den skrigende Fru Olsen og fra kanonkongen Don Kraus til den cyklende hund!

Sted: Københavns Hovedbibliotek, 4. sal

Tidspunkt: D. 16. oktober og 18. oktober, kl. 11-11.50 og kl. 13-13.50 alle dage

Aldersgruppe: Teaterforestilling for børn fra 6 år.

Kræver billet: Det koster ikke noget at deltage, men I skal bestille via Billetto for at sikre jer adgang. Billetter er pr. person (både børn og voksne skal have en billet)

Teatermagi i efterårsferien

Vi er en del af festivalen ‘Teatermagi i efterårsferien’, der giver børn og deres voksne mulighed for at opleve børneteater i byens kulturhuse og biblioteker i uge 42. Børneteater giver en fælles oplevelse, hvor man er sammen i nuet om magiske øjeblikke - store og små. ​

Teatermagien findes i år på Østerbro, Vesterbro, Amager, i Vanløse, Valby, Indre By, Sydhavnen, Bispebjerg og Tingbjerg. ​