Sommer, sjov og salsa

Musik og bevægelses workshops for børn og familier på tagterrassen
Tagterrassen "Under Sejlet"

Jernbane Allé 38
2720 Vanløse
Danmark

Åben sommerworkshop for børnefamilier, hvor den talentfulde musiker og musiklærer, Alejandro Gispert, vil give en autentisk introduktion til latinamerikansk kultur og musik. Alejandro, der er opvokset på Cuba, har i mange år engageret over 1000 børn i forskellige musik workshops og børneforestillinger. Han vil sammen med jer skabe en sjov og engagerende oplevelse, hvor I vil lære danseteknikker og prøve kræfter med spanske sange og de grundlæggende danserytmer fra latinamerikansk musik. Der vil være rig mulighed for at få en større kulturel forståelse samt åbne op for kreativitet og social interaktion.

Om Alejandro Gispert

Alejandro Gispert er født og opvokset i Havana, Cuba, hvor han er uddannet i kontrabas og guitar. Senere i livet flyttede han til Oslo, hvor han bla. spillede skolekoncerter i hele Norge. Efter 10 år i Norge, har han nu slået sig ned i København, hvor han på deltid er aktiv kulturskaber og musik entreprenør.

Praktisk

Anbefalet aldersgruppe: 6-10 år
Workshoppen er gratis for alle.

Arrangementet er lavet i samarbejde med Frodes Folkehus