Børn og unge

Børnekoncert: Stjernekrigerne slår til igen

Børnekoncert fra det ydre rum

Jernbane Allé 38
2720 Vanløse

Om arrangementet

Kom med til et brag af en børnekoncert på Kulturstationen Vanløse, når Stjernekrigerne tager os med på en rejse til det ydre rum!
Kan du mærke kraften? De to musikere og Star Wars-fans, Master Jonas og DJ R2D2, vil i hvert fald gøre sit til at skabe en kraftfuld stemning. Sangskriveren og børnemusikeren Jonas Hellerstedt har lavet et underholdende børneshow med inspiration hentet direkte fra en fjern galakse.

Musikken er elektro-akustisk og fyldt med spændende lys- og lydeffekter. Vi kalder det musikalsk lowfi-scifi familieunderholdning.

Praktiske informationer

For børn fra ca. 4 år og deres voksne. Det er gratis at deltage og uden tilmelding.
Koncerten bliver afslutningen på vores store sommerfest for børn og familier i børnebiblioteket, der begynder allerede kl. 15 i børnebiblioteket.
Så vær med til skattejagt, science-fiction workshop og til sidst fantastisk børnekoncert med Beat & Brøl og deres Stjernekrigere.