Børn og unge

Jernbane Allé 38
2720 Vanløse

Om arrangementet:

I naturen findes der ikke gode og onde dyr. Alle dyr gør bare det, de er bedst til. At nogle af dem ikke er for kønne eller har mange ben, skal man ikke lade sig narre af – de er ret vidunderlige alligevel! Men der findes rigtig mange dyr, som mennesker ikke bryder sig om. Det er de færreste, der bryder ud i glædesdans, når der ræser en stor edderkop over stuegulvet, eller når de ser en gedehams nærme sig deres sodavandsglas.
Bortset fra Vicky Knudsen. Og denne begejstring har hun tænkt sig at give videre. Vicky vil fortælle om ´Dyr, vi elsker at hade´, for at fortælle om deres fantastiske evner, og forhåbentlig få os til at elske de forhadte dyr lidt mere.
Det bliver både sjovt og lærerigt.

Vi ELSKER fagbøger - og Vicky vil tage udgangspunkt i sin store og meget populære bog "Dyr, vi elsker at hade" til arrangementet. Vi sørger for at have de bedste og nyeste fagbøger om dyr parat, så man også kan låne en lille stak med hjem.

Så tag familien med til Kulturstationen Vanløse, til et skønt arrangement sammen med en af Danmarks allerbedste dyre- og naturformidlere!
HUSK: både billetter til børn og voksne

arrangementsrække på Københavns Biblioteker:

Vicky Knudsen lægger vejen forbi fem af Københavns Biblioteker og tager os med ind i en verden af klamme kryb, mikromonstre og andre dyr vi elsker at hade. Men også de modige og fascinerende dyr får plads sammen med naturens farver.
Arrangementsrækken begynder allerede den 31. august på Ørestad Bibliotek med emnet Frygtløse Fugle.