Få notifikationer fra biblioteket

Vejledning til at modtage beskeder og notifikationer fra biblioteket via mail, SMS og i vores app.

Biblioteket sender ikke længere notifikationer som fysisk post.

Du kan få disse beskeder elektronisk:

• Hvornår dine reserveringer er klar til afhentning
  • Påmindelse tre dage inden dine lån udløber
  • Besked om hjemkaldelse af materialer 10 dage efter lånetidens udløb

Notifikationer på mail og sms

Icon Description
  1. Hvis du allerede er låner med en pinkode, skal du logge ind på bibliotek.kk.dk og registrere mail og mobilnummer under "Brugerprofil" og "Kontaktoplysninger"
  2. Du kan selv vælge, om du vil have notifikationer på sms, email eller begge dele ved at sætte flueben i tjekboksene
  3. Du kan til enhver tid ændre både mail og mobil. Husk at klikke på "Gem", når du har rettet i dine kontaktoplysninger
  4. Hvis du ikke længere ønsker at modtage elektroniske beskeder, skal du slette både din mail og dit telefonnummer

Notifikationer i app'en

Icon Description

Når du har installeret appen, bliver du spurgt, om du vil modtage beskeder. Du kan altid slå det fra igen i appen, ved at klikke på det lille tandhjul i sidemenuen.

Hvis du ikke modtager notifikationer

Icon Description

Oftest skyldes det, at din mobil har været slukket i længere tid, f.eks. under ferie, eller at din mail-indbakke er fyldt.

Beskeder pr. mail eller SMS er en ekstra service, som skal hjælpe dig til at huske at aflevere. Det er stadigvæk dit eget ansvar at aflevere til tiden, selvom beskederne eventuelt ikke når frem.