Servicemeddelelse

Solvang Bibliotek genåbner i 3. kvartal 2024

Ved udgangen af 2021 lukkede biblioteket ned, for en større renovering. Renoveringen forventes af være færdig i løbet af sommeren 2024.

Af Inger Bresserdorff-Madsen

Efter modtaget ibrugtagningstilladelse går vi i gang med indretning og genetablering af biblioteksrummet. Planen er, at vi i efteråret 2024 genåbner et nyrenoveret og nyindrettet bibliotek - det glæder vi os meget til.

Åbningstidspunktet er endnu ikke fastlagt, men det bliver i løbet af 3. kvartal 2024.

Inden nedlukningen har personalet på Solvang Bibliotek etableret et midlertidigt skolebibliotek på Dyvekeskolen, så skolebørnene, som de eneste har haft mulighed for at låne bibliotekets materialer under nedlukningen. De øvrige lånere henvises til at benytte sig af andre biblioteker.

Find i nærområdet : Ørestad Bibliotek, Islands Brygge Bibliotek, Sundby Bibliotek og Bibliotekshuset på Rhodosvej.