Ækle Jazzede Eventyr – m. Jakob Høgsbro Trio

Foto af Ækle Jazzede Eventyr.
Oplev Ækle Jazzede Eventyr til Sydhavnens Litteraturfestival 2024.
Billetten er: Gratis

Wagnersvej 19
2450 København SV
Danmark

Kom og oplev et ægte musisk slaraffenland for både børn, forældre og alle os andre, som elsker gakkede fortællinger og god musik, når Sydhavnens Litteraturfestival får besøg af Jakob Høgsbro Trio og deres Ækle Jazzede Eventyr

Koncerten bliver et livsbekræftende stævnemøde mellem den storsvingende jazz og poesiens vilde, skæve og skøre universer, når trioen lægger stemmer, musik og kropslyde til digteren og humoristen Rune T. Kiddes fortællinger fra Ækle Eventyr

Det bliver alt andet end kedeligt, og denne koncert vil smitte enhver med en ubændig og pulserende livsglæde - som er svær at ryste af sig!

Ækle eventyrere

Rune T. Kidde, der bl.a. skrev Ækle Æventyr og stiftede Folkebevægelsen for W.C. Fields, evner at væve jazzens intuitive og synkoperede improvisationskunst ind i sin fortællinger – og i selskab med Jakob Bro på saxofon, Ida Hvid på kontrabas og Benita Haastrup på trommer kan vi se frem til en overrumplende og varm koncert.

Arrangementet er en del af Sydhavnens Litteraturfestival 2024. Læs mere om hele festivalen her.

Sydhavnens Litteraturfestival er blevet til med støtte fra Statens Kunstfond og Kgs. Enghave Lokaludvalg.