Foredrag og debat

Kæmpe Taylor Swift-foredrag

Kom helt tæt på Taylor Swift, når swiftien Karoline Daae deler ud af siden viden om popfænomenet og kulturen omkring hende.
Unummererede pladser: 60 kr.
"Toves rum" i voksenbiblioteket i stueetagen

Lyrskovgade 4
1758 København V
Danmark

I dette foredrag kommer vi rundt om alle aspekter ved en af tidens største og mest populære kunstnere, Taylor Swift. Vi følger rejsen fra country-debuten i 2006 til toppen af poptinderne i disse år. Bliv klogere på alt fra hendes gennemtænkte valg af tøj, hendes marketinggenialiteter med såkaldte easter eggs i hendes musikvideoer og til de smukke tekster, der igen og igen får fans til at lytte til hendes sange. Kan du ikke få nok, arbejder vi desuden på en foredragsrække á 11 gange, en for hvert album, hvor vi går adskillige spadestik dybere og giver hvert album ekstra opmærksomhed. Hør mere om disse planer til dette foredrag!

Om foredragsholder

Karoline Daae er en vaskeægte swiftie, altså en superfan af Taylor Swift. Desuden har hun udgivet en digtsamling og ernærer sig som multimedie storyteller.

Praktisk

Foredraget koster 60 kr. og pladserne er unummererede. Der er en lille pause undervejs.
Alle er velkomne, men den primære målgruppe er de 16-35-årige.