Børn og unge

Vi skaber musik sammen (0-6 år)

En interaktiv måde at nyde at lytte til, spille og skabe musik på.
Gratis: Gratis

Jagtvej 227
2100 København Ø
Danmark

Collaborative Music Making er en kreativ workshop, der integrerer pædagogik, kunst, samarbejde og inklusion. Målet er at involvere deltagerne aktivt og skabe musikalske oplevelser af høj kvalitet.

Workshoppen henvender sig specifikt til børn i alderen 0 til 6 år og voksne og inviterer dem til at spille instrumenter, legetøj, genstande og skabe lyde sammen i en fælles musikalsk oplevelse. Denne tilgang fremmer udviklingen af individuelle musikalske identiteter og skaber et multikulturelt miljø i konstant udvikling.

Eventet er for alle nationaliter og da fokus er på at skabe musik er sproget ikke det vigtigste. Tilmelding er ikke nødvendig bare mød op.

Arrangementet er støttet af Østerbro Lokaludvalg.

Om Collective Music Show:

Består af musikerne Laura og Francesco der begge er uddannet fra Rytmisk Musikkonservatorium, og gennem leg og kreativitet skaber musik sammen med børn og voksne.

In English:

Collaborative Music Making is a creative workshop that integrates pedagogy, art, collaboration, and inclusion. The goal is to involve people from different backgrounds in creating high-quality artistic and musical experiences. The method encourages participation on one’s own terms, allowing individuals to engage as much or as little as they feel comfortable. It explores how to collectively create music while respecting individual abilities and involvement.

The workshop specifically targets children aged 0 to 6 years and their families, inviting them to play instruments, toys, and objects, exploring and creating sounds together in a shared musical experience. This approach nurtures the development of individual musical identities and fosters a multicultural environment in constant evolution.

The workshop is supported by Østerbro Lokaludvalg.