Litteratur og lyrik

Midsommerlæsning med Sebastian Nathan

Occurred
Kom med, når Sebastian Nathan gæster Kulturstationen! Oplæsning fra den nye digtsamling ”engle” og efterfølgende interview.
Biblioteksrummet

Jernbane Allé 38
2720 Vanløse

Kort om aftenen:

I anledning af solhverv inviterer Kulturstationen Sebastian Nathan til at læse op fra sin seneste digtsmaling "engle". Efter oplæsning, kan du opleve Nathan i interview om hans forfatterskab, hans tilhørsforhold til Vanløse og hans erfaringer med hvordan litteratur kan samle folk i fællesskaber.

Om Nathan og hans bøger

Sebastian Nathan, f. 1996, er vokset op i Nathan og har stadig et nært tilhørsforhold til bydelen. Han dimitterede fra forfatterskolen i 2019, debuterede med den svært rose digtsamling Honey Moon (2021) og er aktuel med "engle", der udkom i starten af 2024.
Nathan er af anmelderne blandt andet blevet rost for at kunne ophøje banale betragtninger af hverdagslivet til små erkendelser af lykke og melankoli, der opstår i det daglige liv, der i digtsamlingen "engle" er karakteriseret af psykisk sygdom i en vinter, der i teksterne nærmest varer evigt.

Praktiske informationer:

Arrangementet foregår på Kulturstationen Vanløse D. 18. Juni kl 19:00-20:30.

Det er gratis, men kræver tilmelding via billetto.