Børn og unge

De bedste bøger til din ferie - anbefalinger fra LIVE 13/6 2024

Her finder du vores anbefalinger fra Børnebogsnak LIVE om Sommerbogen og de bedste bøger til sommerens læsning

Af Julie Ottosen

Tags

Børn 6-9 år Unge 13-16 år Børn 10-12 år Sommer for børn Læseinspiration LIVE fra børnebiblioteket

Julie fra Valby Bibliotek, Julie fra Brønshøj Bibliotek og Sigrid fra Hovedbiblioteket guider dig igennem sommerens must reads. I liveudsendelsen giver Københavns børnebibliotekarer deres bud på, hvordan udfordringerne i Sommerbogen kan løses. Anbefalingerne er for børn og unge fra 6-15 år.

Her finder du en liste med alle bøgerne og link til videoen, så du kan se den igen og igen på Facebook - eller for første gang, hvis du var travlt optaget af opvasken eller gåturen med hunden under liveudsendelsen.

Se Børnebogsnak Live om Sommerlæsning på Facebook.

Læs mere om Sommerbogen.