Børn og unge

Lørdag på loftet: Fortælling og live-tegning med Sallys virkelige fædre

Har I læst bøgerne om Sally og hendes til tider ret så pinlige og bandende far? Nu kan I møde Sallys virkelige fædre, forfatteren Thomas Brunstrøm og illustratoren Thorbjørn Christoffersen, og høre alt om Sallys far-bøgerne – og om nogle af tingene fra bøgerne måske er sket i virkeligheden.
Bibliotek
Hovedbiblioteket

Krystalgade 15
1172 København K
Danmark

Thomas Brunstrøm vil læse højt, Thorbjørn Christoffersen kan lære dig at tegne Sallys far, Sally og Eddie – og du kan være med i Sallys far-quizzen og få en gratis plakat med hjem.

Praktisk

Vi holder to arrangementer lørdag d. 28. september kl. 11.00-12.00 og igen kl. 13.00-14.00.

Arrangementet er anbefalet til børn mellem 3-8 år, men forældre, bedsteforældre og ældre søskende er velkomne. Det finder sted på Hovedbibliotekets nye arrangementsetage LIVE på Hovedbibliotekets 4. sal.

Det er gratis at deltage, men nødvendigt at reservere en billet på forhånd til både børn og voksne.

Reservér billetter på Billetto

Om ’Lørdag på loftet’

’Lørdag på loftet’ er Hovedbibliotekets tilbud til familier. Her foldes tidens børnebøger ud i levende møder mellem litteratur, fortælling, film, live-tegning og musik.