Børn og unge

Mød en af Danmarks allersejeste freestylere

Den står på masser af freestyle-fodbold og god energi, når Nanna Lind Kristensen og Katrine Juel gæster Hovedbiblioteket.
Hovedbiblioteket

Krystalgade 15
1172 København K
Danmark

Nanna er en af Danmarks bedste freestylere. Du kender måske også Nanna fra DR Ultra-serien “En for holdet”, hvor hun spiller AK og viser sine fodboldtricks. Til august udkommer 2 bøger om Nanna, skrevet af Katrine Juel. Derfor kommer Nanna og Katrine fortæller om deres helt nye bøger.

Til arrangementet vil Nanna og Katrine svare på, hvordan idéen om en bog om Nanna opstod? Hvordan er det egentlig lige at være hovedpersonen i en bog? Og at skrive om en virkelig person?

Nanna freestyler selvfølgelig også! Hun viser frem af hendes fedeste tricks – f.eks. kan hun balancere en fodbold, mens hun læser højt (hvilket vi på biblioteket, synes er ret sejt!). Til sidst kan du selv prøve at freestyle sammen med Nanna.

Bøgerne kommer snart på biblioteket, men indtil da, kan du læse om dem her:

Søndag d. 15. september kl. 13-15.00

4. sal på Københavns Hovedbibliotek, Krystalgade 15, 1172 København K

Billetter

Arrangementet er gratis, men kræver tilmelding.

Reservér din billet via Billetto