Forestillinger og fortællinger

Halfdans ABC

Kom og vær med til en hyggelig stund med bogstaverne i fokus.

Nørrebrogade 208
2200 København N
Danmark

Teater AstaBasta synger, spiller og fortæller historier ud fra Halfdan Rasmussens børnerim om bogstaverne i alfabetet.
Skuespiller Karina Nielsen og musiker Jesper Andersson tager os med på en musikalsk rejse gennem alfabetet og de sjove rim.
For børn fra 4 år i følgeskab med max. én voksen pr. barn.
60 billetter bliver uddelt efter først-til-mølle-princippet på Nørrebro Bibliotek ½ time for arrangementet begynder.
Arrangementet er gratis

Weekend for børn

Arrangementet er en del af Weekend for børn på Nørrebro.

Weekend for børn er gratis kultur- og bevægelsesarrangementer for børn og deres voksne på Nørrebro. Arrangementerne finder sted lørdage og søndage i idrætshaller, biblioteker og kulturhuse med støtte fra Nørrebro Lokaludvalg og NØBU-fonden.

Weekend for børn foregår på Blågårdens Bibliotek, Nørrebro Bibliotek, Korsgadehallen, Nørrebrohallen, Osramhuset og Støberiet.

Find programmet for 2024 på weekendforbørn.dk – programmet opdateres løbende