Udstillinger

Fernisering: Mig og min natur

Åbning og fejring af udstillingen "Mig og min natur"
Ørestad Bibliotek

Arne Jacobsens Allé 19
2300 København S
Danmark

Billedkunstner Astrid Randrup har før sommerferien arbejdet med elever fra Ørestad Skole og lært dem om jordfarver og æstetiske processer. I den forbindelse blev søjlerne uden for Ørestad Skole malet. Til september flytter en del af deres flotte værker indenfor på Ørestad Bibliotek, og det fejrer vi med en fernisering. Det er gratis at deltage i ferniseringen og alle er velkomne.

Alle værkerne er udført i naturfarver og projektet er finansieret af Statens Kunstfond.

Udstillingen kan ses fra d. 12.9 - 29.11.

Workshop

Lørdag d. 14.9. 11-13 har du mulighed for at deltage i workshoppen "Mig og min natur", hvor Astrid Randrup levendegør flere af udstillingens kunstneriske processer. Det er gratis at deltage i workshoppen, men du bedes tilmelde dig via billetto.dk

Læs mere og tilmeld dig workshoppen